ابزار رایگان وبلاگ

مقایسه مشخصات فنی وان پلاس 2 با گلکسی اس 6 و ال‌جی جی 4


وان پلاس پس از مدت‌ها انتظار پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. ویژگی‌ها و مشخصات عالی در کنار قیمتی فوق‌العاده این گوشی را به خریدی ارزشمند تبدیل می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به مقایسه‌ی مشخصات فنی وان پلاس ۲ باسامسونگ گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴ بپردازیم.

ادامه مطلب

شایعات درباره این قیمت بالقوه پس از آن قوت گرفت که برخی، از برنامه آمازون برای کار روی یک تبلت کیندل فایر ۹۹ دلاری سخن گفتند. اما آمازون که به بهره بردن از کمترین حاشیه سود در فروش سخت افزار شُهره است، این شایعه را رد کرده و گفته بود: «چنین اتفاقی نخواهد افتاد، ما اکنون کمترین قیمت ممکن را برای سخت افزارمان ارائه می کنیم.»

ادامه مطلب

همانطوری که مطلع هستید گوگل هر ساله با یکی از تولید کنندگان تلفن های هوشمند وارد همکاری شده و بدین طریق اسمارت فون نکسوس جدید خود را آماده ی عرضه به بازار می نماید و البته معمولاً موبایل هایی که بر اساس این راهکار آماده شده و به دست مصرف کنندگان می رسند یک وظیفه ی مهم را عهده دار هستند و آنهم چیزی نیست جز به نمایش گذاشتن صحیح و کامل قابلیت های نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید..............

آیا گوگل در ویدئوی تبلیغاتی خود نکسوس جدید را در معرض دید کاربران قرار داده است؟

ادامه مطلب

خبرهای رسیده از ال جی نشان می دهد این شرکت برای پرچمدار سال گذشته خود، یعنی G3، اندروید لالیپاپ نسخه ۵.۱ را تدارک نخواهد دید. این شرکت قصد دارد گوشی مذکور را بعد از اندروید ۵ مستقیما به اندروید M به روزرسانی کند. پیش از این نیز G3 اندروید ۴.۳ و ۴.۴ را دریافت نکرده بود و مستقیما از اندروید ۴.۲ به اندروید ۵ به روزرسانی شده بود.

 

 

ادامه مطلب

در هشتم اردیبهشت ماه 1394، LG در مراسمی نه چندان دل‌چسب از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه‌ی نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. LG پرچم‌دار جدیدش را با یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی معرفی کرد. این صفحه‌ی نمایش دارای رزولوشن 2.5K از نوع IPS است که LG آن را Quantum True HD می‌نامد. همچنین LG برای محافظت از این صفحه‌ی نمایش از گوریلا گلس 3 سود برده است. در طراحی این گوشی خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است طوری‌که به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد