ابزار رایگان وبلاگ

سونی نسخه پیش نمایش اندروید M را برای دستگاه‌های اکسپریا منتشر کرد


به نظر می‌رسد که سونی تنبلی در آپدیت کردن گوشی‌های خود را کنار گذاشته است و عزم خود را جزم کرده تا از به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند اکسپریای خود عقب نماند. 

نام دستگاه‌هایی که می‌توانند نسخه پیش نمایش اندروید M مخصوص سونی را روی خود نصب کنند عبارتند از:.....

ادامه مطلب

پس از اینکه سامسونگ اولین گوشی خود با سیستم عامل تایزن را معرفی کرد و توانست فروش موفقی برایش به دست آورد، به نظر می‌رسد اکنون این تولیدکننده کره‌ای به‌دنبال ساخت دومین گوشی خود با سیستم عامل تایزن است...

ادامه مطلب

خبرهای رسیده از ال جی نشان می دهد این شرکت برای پرچمدار سال گذشته خود، یعنی G3، اندروید لالیپاپ نسخه ۵.۱ را تدارک نخواهد دید. این شرکت قصد دارد گوشی مذکور را بعد از اندروید ۵ مستقیما به اندروید M به روزرسانی کند. پیش از این نیز G3 اندروید ۴.۳ و ۴.۴ را دریافت نکرده بود و مستقیما از اندروید ۴.۲ به اندروید ۵ به روزرسانی شده بود.

 

 

ادامه مطلب

با معرفی اکسپریا زد ۳+ سونی در واقع نسخه‌ای بروز شده از پرچم‌دار قبلی خود را معرفی کرد. شایعات جدید منتشر شده نشان می‌دهند که تمرکز سونی بر روی پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا زد ۵ است تا باقدرت هر چه تمام‌تر به جنگ رقبای خود بیاید.

ادامه مطلب

در هشتم اردیبهشت ماه 1394، LG در مراسمی نه چندان دل‌چسب از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه‌ی نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. LG پرچم‌دار جدیدش را با یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی معرفی کرد. این صفحه‌ی نمایش دارای رزولوشن 2.5K از نوع IPS است که LG آن را Quantum True HD می‌نامد. همچنین LG برای محافظت از این صفحه‌ی نمایش از گوریلا گلس 3 سود برده است. در طراحی این گوشی خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است طوری‌که به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و...

 

ادامه مطلب